Najčešća pitanja
15.11.2017.

Poručeni artikal nije ispravan?

U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko naše online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, naša prodavnica ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

11.
Mar.
2020.
Blog
Galaxy Code je firma, koja uspešno posluje od 2012. godine, sa 20 maloprodajnih objekata u 12 gradova širom Srbije. Centrala se nalazi u Beogra...
15.
Nov.
2017.
Najčešća pitanja
Posetite Galaxycode.rs na portalu ShopMania